Duurzaamnieuws.nl en de Duurzame Vacaturebank nodigen u als ondernemer uit voor een middag van reflectie en vooruitzien. Niet zomaar een praatje over duurzaam, maar een heldere uiteenzetting hoe duurzaamheid naar buiten en van binnen samenhangen. Naar buiten, het verhaal naar uw doelgroep en uw klanten. Van binnen, hoe uw eigen beleving van duurzaamheid en die van de medewerkers in uw organisatie van invloed zijn op uw imago en resultaat.
Of 2014 ook voor u als ondernemer een doorbraak in duurzaamheid zal zijn is mede afhankelijk van beeldvorming en branding. Centraal daarbij staan vragen als: Hoe komt uw product en bedrijf over in de markt? Hoe vertaalt die beeldvorming zich in concrete, dus ook financiële, resultaten? En is de externe beeldvorming in balans met de manier waarop u intern, dus binnen de organisatie, samenwerkt en opereert?
In twee inleidingen willen we onze inzichten hierover met u delen om daarna onder het genot van een hapje en een drankje verder met u van gedachten te wisselen.
Wij brengen expertise in over de psychologie achter het overbrengen van passie en het vertalen daarvan naar commercieel succes (Erik Stevens) en teambuilding in een duurzame arbeidsorganisatie (Len Stange). Beide sprekers zullen daarbij ook een tipje van de sluier oplichten over nieuwe opleidingsinitiatieven in de duurzame sector.
Geïnteresseerd in nieuwe ideeën en nieuwe contacten? Meld u dan nu aan voor deze middag die u kosteloos aangeboden wordt door Duurzaamnieuws.nl en de Duurzame Vacaturebank. Stuur voor aanmelding een e-mail naar [email protected] met uw naam, organisatie en telefoonnummer.
Locatie: Stayokay Zeeburg, Timorplein 21 Amsterdam
Datum: 6 februari 2014
Tijd: 15.00 inloop, 15,30 start programma, 17.00 borrel